ISX12 для важких вантажівок (EPA 2010)

  • Потужність: 320 - 425 л. с. / 239 - 317 кВт
  • Крутильний момент: 1150 - 1650 фунт-фут / 1559 - 2237 Н · м
  • Сертифікація: EPA 2010

Cummins ISX12 розроблений на основі колишнього двигуна ISM і перевіреною технологією ISX15для збільшення паливної економічності, продуктивності, надійності і довговічності. Двигун компактної конструкції має більшу потужність, крутний момент і прискоренням. Він забезпечує зниження викидів практично до нуля і зменшує рівень шуму. Тому неважливо в якому обладнанні ви його використовуєте, ISX12 має потужність, що дозволяє виконати будь-яке завдання краще. У будь-який час дня.

Оптимізована калібрування дозволила забезпечити істотне збільшення паливної економічності двигуна ISX12. У порівнянні з ISX11.9 паливна економічність збільшилася на 5% при регіональних перевезеннях і на 12% при комерційної експлуатації.

Двигун ISX12 відмінно підходить для установки на спецтехніку і має в своєму розпорядженні високою ваговій питомою потужністю і крутним моментом при включенні зчеплення 800 фунт-футів (1085 Н • м). Доступно вісім класів потужності для спецтехніки і п’ять класів потужності для сміттєвозів поряд з інтегрованим валом відбору потужності заднього двигуна (REPTO), валом відбору потужності переднього двигуна (FEPTO) і варіантами гідравлічного приводу. Таке поєднання потужності і гнучкості відмінно підходить для бетономішалок з задньої і передньої видачею, а також самоскидів і сміттєвозів.

Двигун ISX12 розпорядженні діапазоном потужності для задоволення потреб регіональних і малотоннажних перевезень. Стандартна номінальна потужність від 310 до 425 л. с. (231-317 кВт). Моделі з SmartTorque забезпечують більш високий крутний момент на двох верхніх передачах, так що водії можуть долати круті схили з менш частим зниженням передачі.

Компанія Cummins – єдиний виробником двигунів, який проектує і розробляє, виготовляє і забезпечує технічну підтримку кожного компонента, від впуску повітря до системи подальшої обробки, в повністю інтегрованій системі.

Паливна система XPI здатна забезпечити максимальний тиск упорскування в галузі за рахунок конструкції акумуляторного типу, яка гарантує високу продуктивність незалежно від частоти обертання двигуна. Інтегрована система ISX12 також включає турбокомпресор VGT ™, виготовлений за особливим замовленням Cummins Turbo Technologies.

В системі подальшого очищення Cummins двигуна ISX12 встановлений фірмовий фільтр сажа Cummins з технологією селективного каталітичного відновлення, що функціонує як єдиний блок. Розробка і виготовлення пакету в рамках компанії дозволяє Cummins виконувати калібрування двигуна для надання оптимальної продуктивності і практично нульових викидів. Висока ефективність подальшого очищення звільняє двигун для вироблення більш високої потужності при одночасній економії палива. Підвищення паливної економічності не тільки скорочує витрату палива, але і знижує рівень викидів парникових газів (GHG).

І це ще не всі переваги, які забезпечує двигун ISX12. Кожен елемент був розроблений і виготовлений так, щоб оптимізувати продуктивність і скоротити технічне обслуговування до мінімуму для надання виняткових характеристик керованості.

Все це доповнює найкраща служба підтримки в галузі.

Подумуєте над придбанням двигуна Cummins? Додаткову інформацію, в тому числі ціни і технічні дані, можна дізнатися у місцевого представника Cummins. Якщо вам необхідна допомога в пошуку представника, скористайтеся інструментом пошуку підрозділів продажів і обслуговування Cummins .

Технічні характеристики

Заявлена потужність ¹ 310-425 л. с. 231-317 кВт
Піковий крутний момент 1150-1650 фунт-фут 1559-2237 Н • м
регульована швидкість 2100 об / хв
Крутний момент при включенні зчеплення 800 фунт-фут 1085 Н • м
кількість циліндрів 6
Ємність масляної системи 11 американських галонів 45,4 літра
маса системи 2 888 фунтів 1 310 кг
Двигун (сухий) 2 666 фунтів 1 209 кг
Система подальшої обробки * 222 фунта 101 кг

номінальна потужність

Модель двигуна Заявлена ​​потужність, кВт Піковий крутний момент, фут-фунт (Н • м) при об / хв.
ISX12 425  425 (317)  1650 (2237) при 1200
ISX12 400 400 (298)  1650 (2237) при 1200
ISX12 370 370 (276)  1450 (1966) при 1200
ISX12 370 370 (276)  1350 (1695) при 1200
ISX12 350 350 (261)  1350 (1695) при 1200
ISX12 330 330 (246)  1350 (1830) при 1200
ISX12 330 330 (246)  1250 (1695) при 1200
ISX12 310 310 (231)  1150 (1559) при 1200
Класи потужності двигунів з SmartTorque
ISX12 425 ST 425 (317)  1450/1650 (1966/2237) @ 1200 
ISX12 400 ST 400 (298)  1450/1650 (1966/2237) @ 1200 
ISX12 350 ST 350 (261)  1350/1450 (1830/1966) @ 1200 
ISX12 330 ST 330 (246)  1250/1350 (1695/1830) @ 1200 
Класи потужності двигунів для спецтехніки
ISX12 425V 425 (317)  1650 (2237) при 1200
ISX12 425V 425 (317)  1550 (2102) при 1200
ISX12 400V 400 (298)  1650 (2237) при 1200
ISX12 385V * 385 (287)  1450 (1966) при 1200
ISX12 385V 385 (287)  1350 (1830) при 1200
ISX12 350V 350 (261)  1450 (1966) при 1200
ISX12 350V 350 (261)  1350 (1830) при 1200
ISX12 320V 320 (239)  1150 (1559) при 1200
* Номінальні значення для нафтогазової галузі
Класи потужності двигунів для сміттєвозів
ISX12 385R 385 (287)  1450 (1559) при 1200
ISX12 385R  385 (287)  1350 (1559) при 1200
ISX12 350R  350 (261)  1450 (1559) при 1200
ISX12 350R  350 (261) 1350 (1559) при 1200
ISX12 320R  320 (239) 1150 (1559) при 1200