ISX12 для важких вантажівок (EPA 2010)

- Потужність: 320 - 425 л. с. / 239 - 317 кВт
- Крутильний момент: 1150 - 1650 фунт-фут / 1559 - 2237 Н · м
- Сертифікація: EPA 2010
Cummins ISX12 розроблений на основі колишнього двигуна ISM і перевіреною технологією ISX15для збільшення паливної економічності, продуктивності, надійності і довговічності. Двигун компактної конструкції має більшу потужність, крутний момент і прискоренням. Він забезпечує зниження викидів практично до нуля і зменшує рівень шуму. Тому неважливо в якому обладнанні ви його використовуєте, ISX12 має потужність, що дозволяє виконати будь-яке завдання краще. У будь-який час дня.
Оптимізована калібрування дозволила забезпечити істотне збільшення паливної економічності двигуна ISX12. У порівнянні з ISX11.9 паливна економічність збільшилася на 5% при регіональних перевезеннях і на 12% при комерційної експлуатації.
Двигун ISX12 відмінно підходить для установки на спецтехніку і має в своєму розпорядженні високою ваговій питомою потужністю і крутним моментом при включенні зчеплення 800 фунт-футів (1085 Н • м). Доступно вісім класів потужності для спецтехніки і п’ять класів потужності для сміттєвозів поряд з інтегрованим валом відбору потужності заднього двигуна (REPTO), валом відбору потужності переднього двигуна (FEPTO) і варіантами гідравлічного приводу. Таке поєднання потужності і гнучкості відмінно підходить для бетономішалок з задньої і передньої видачею, а також самоскидів і сміттєвозів.
Двигун ISX12 розпорядженні діапазоном потужності для задоволення потреб регіональних і малотоннажних перевезень. Стандартна номінальна потужність від 310 до 425 л. с. (231-317 кВт). Моделі з SmartTorque забезпечують більш високий крутний момент на двох верхніх передачах, так що водії можуть долати круті схили з менш частим зниженням передачі.
Компанія Cummins – єдиний виробником двигунів, який проектує і розробляє, виготовляє і забезпечує технічну підтримку кожного компонента, від впуску повітря до системи подальшої обробки, в повністю інтегрованій системі.
Паливна система XPI здатна забезпечити максимальний тиск упорскування в галузі за рахунок конструкції акумуляторного типу, яка гарантує високу продуктивність незалежно від частоти обертання двигуна. Інтегрована система ISX12 також включає турбокомпресор VGT ™, виготовлений за особливим замовленням Cummins Turbo Technologies.
В системі подальшого очищення Cummins двигуна ISX12 встановлений фірмовий фільтр сажа Cummins з технологією селективного каталітичного відновлення, що функціонує як єдиний блок. Розробка і виготовлення пакету в рамках компанії дозволяє Cummins виконувати калібрування двигуна для надання оптимальної продуктивності і практично нульових викидів. Висока ефективність подальшого очищення звільняє двигун для вироблення більш високої потужності при одночасній економії палива. Підвищення паливної економічності не тільки скорочує витрату палива, але і знижує рівень викидів парникових газів (GHG).
І це ще не всі переваги, які забезпечує двигун ISX12. Кожен елемент був розроблений і виготовлений так, щоб оптимізувати продуктивність і скоротити технічне обслуговування до мінімуму для надання виняткових характеристик керованості.
Все це доповнює найкраща служба підтримки в галузі.
Подумуєте над придбанням двигуна Cummins? Додаткову інформацію, в тому числі ціни і технічні дані, можна дізнатися у місцевого представника Cummins. Якщо вам необхідна допомога в пошуку представника, скористайтеся інструментом пошуку підрозділів продажів і обслуговування Cummins .
Технічні характеристики
Заявлена потужність ¹ | 310-425 л. с. | 231-317 кВт |
Піковий крутний момент | 1150-1650 фунт-фут | 1559-2237 Н • м |
регульована швидкість | 2100 об / хв | |
Крутний момент при включенні зчеплення | 800 фунт-фут | 1085 Н • м |
кількість циліндрів | 6 | |
Ємність масляної системи | 11 американських галонів | 45,4 літра |
маса системи | 2 888 фунтів | 1 310 кг |
Двигун (сухий) | 2 666 фунтів | 1 209 кг |
Система подальшої обробки * | 222 фунта | 101 кг |
номінальна потужність
Модель двигуна | Заявлена потужність, кВт | Піковий крутний момент, фут-фунт (Н • м) при об / хв. |
ISX12 425 | 425 (317) | 1650 (2237) при 1200 |
ISX12 400 | 400 (298) | 1650 (2237) при 1200 |
ISX12 370 | 370 (276) | 1450 (1966) при 1200 |
ISX12 370 | 370 (276) | 1350 (1695) при 1200 |
ISX12 350 | 350 (261) | 1350 (1695) при 1200 |
ISX12 330 | 330 (246) | 1350 (1830) при 1200 |
ISX12 330 | 330 (246) | 1250 (1695) при 1200 |
ISX12 310 | 310 (231) | 1150 (1559) при 1200 |
Класи потужності двигунів з SmartTorque | ||
ISX12 425 ST | 425 (317) | 1450/1650 (1966/2237) @ 1200 |
ISX12 400 ST | 400 (298) | 1450/1650 (1966/2237) @ 1200 |
ISX12 350 ST | 350 (261) | 1350/1450 (1830/1966) @ 1200 |
ISX12 330 ST | 330 (246) | 1250/1350 (1695/1830) @ 1200 |
Класи потужності двигунів для спецтехніки | ||
ISX12 425V | 425 (317) | 1650 (2237) при 1200 |
ISX12 425V | 425 (317) | 1550 (2102) при 1200 |
ISX12 400V | 400 (298) | 1650 (2237) при 1200 |
ISX12 385V * | 385 (287) | 1450 (1966) при 1200 |
ISX12 385V | 385 (287) | 1350 (1830) при 1200 |
ISX12 350V | 350 (261) | 1450 (1966) при 1200 |
ISX12 350V | 350 (261) | 1350 (1830) при 1200 |
ISX12 320V | 320 (239) | 1150 (1559) при 1200 |
* Номінальні значення для нафтогазової галузі | ||
Класи потужності двигунів для сміттєвозів | ||
ISX12 385R | 385 (287) | 1450 (1559) при 1200 |
ISX12 385R | 385 (287) | 1350 (1559) при 1200 |
ISX12 350R | 350 (261) | 1450 (1559) при 1200 |
ISX12 350R | 350 (261) | 1350 (1559) при 1200 |
ISX12 320R | 320 (239) | 1150 (1559) при 1200 |