ISX12 G для важких вантажівок (2013)

  • Потужність: 320 - 400 л. с. / 239 - 298 кВт
  • Крутильний момент: 1150 - 1450 фунт-фут / 1559 - 1966 Н · м
  • Сертифікація: EPA 2013

Двигун на природному газі ISX12 G розвиває значну тягу і відрізняється довговічністю при роботі у важких умовах – незамінним якістю для двигунів вантажних автомобілів для регіональних перевезень / тракторів, спецтехніки і сміттєвозів. У конструкції використовується технологія стехиометрического згоряння з рециркуляцією охолоджених відпрацьованих газів (SEGR), яка дозволяє застосовувати не потребує обслуговування трикомпонентні каталізатори (TWC). Потужність варіюється від 320 к.с. до 400 к.с. (239-298 кВт), а піковий крутний момент становить 1450 фунто-фут (1966 Н • м). Ефективність цього двигуна і загальнодоступність природного газу знижують експлуатаційні витрати і роблять ISX12 G природним вибором для вашого автопарку.

Спеціалізований двигун заводського виготовлення на природному газі
ISX12 G – це спеціалізований двигун заводського виготовлення, заснований на дизельної моделі Cummins ISX12. Він працює на природному газі. ISX12 G уніфікований зі своїм дизельним побратимом з багатьох деталей і вузлів. Він працює на повністю згорає і дешевому 100-відсотковому природному газі. ISX12 G відповідає чинним нормам викидів Агентства охорони навколишнього середовища США (EPA) і Каліфорнійського ради з охорони повітряних ресурсів (ARB), а також нормам по парниковим газам (GHG) 2014 EPA і нормам споживання палива Міністерства транспорту США (DOT).

ISX12 G – це прекрасний вибір для бетономішалок, самоскидів і сміттєвозів. Цей двигун відрізняється високою ваговій питомою потужністю і розвиває 700 фунт-фут (949 Н • м) при включенні зчеплення. Чотири категорії для сміттєвозів, а також передній (FEPTO) і задній (REPTO) вали відбору потужності двигуна забезпечують високу потужність і гнучкість для самих різних транспортних засобів.

ISX12 G – це природний вибір для вантажівок і тракторів, які роблять рейси в межах регіону і не працюють з повним навантаженням. П’ять варіантів форсировки (від 320 к.с. до 400 к.с. (239-298 кВт)), можливість гальмування двигуном і можливість комплектування ручної або автоматичною коробкою передач забезпечують продуктивність, що відповідає вимогам парку техніки замовників. Крім того, двигун може працювати на стиснутому природному газі або зрідженому природному газі (СПГ).

Передова технологія згоряння
У двигунах ISX12 G забезпечується стехиометрическое згоряння з рециркуляцією охолоджених відпрацьованих газів (SEGR) з запалюванням від свічки. Завдяки цій технології двигун на природному газі відрізняється високою потужністю і здатністю працювати в важких умовах. У системах рециркуляції відпрацьованих газів (EGR) з охолодженням точно дозоване кількість вихлопного газу проходить через охолоджувач, що знижує його температуру до змішування з паливом і нагнітається в циліндр повітрям. SEGR підвищує питому потужність і паливну економічність в порівнянні з традиційними двигунами, що працюють на стехиометрических або збіднених газових сумішах. Крім того, ця технологія дозволяє застосовувати трикомпонентні каталітичні нейтралізатори для контролю викидів.

Система доочистки, що не вимагає обслуговування
Трикомпонентні каталітичні нейтралізатори (TWC) – це прості та ефективні пасивні пристрої, що вбудовуються в вихлопну систему. Вони забезпечують стабільне зниження викидів, не вимагають обслуговування і можуть розташовуватися в транспортному засобі як горизонтально, так і вертикально. TheISX12 G не вимагає ніяких активних засобів доочистки, таких як фільтр сажі (DPF) або система селективного каталітичного відновлення (SCR).

Природний газ – вибір палива за вами.
ISX12 G працює на природному газі з концентрацією 100%. При цьому можна використовувати як стиснений, так і зріджений газ. ISX12 G може працювати і на поновлюваному природному газі (ВПГ), який представляє собою біогаз або газ з органічних відходів, очищений до відповідного рівня. Доступні баки для зрідженого або стисненого газу, в залежності від бажаного виду палива. За більш докладною інформацією звертайтеся до виробника транспортного засобу.

Додаткову інформацію можна отримати за посиланням: cumminswestport.com .

Подумуєте над придбанням двигуна Cummins? Додаткову інформацію, в тому числі ціни і технічні дані, можна дізнатися у місцевого представника Cummins. Якщо вам необхідна допомога в пошуку представника, скористайтеся інструментом пошуку підрозділів продажів і обслуговування Cummins .

Технічні характеристики

максимальна потужність 400 к.с. (298 кВт)
Піковий крутний момент +1450 фунт-фут (1966 Н • м)
регульована швидкість 2100 об / хв
Крутний момент при включенні зчеплення 700 фунт-фут (949 Н • м)
Тип 4-тактний, з запалюванням від свічки, рядний 6-циліндровий, з турбонаддувом, з охолоджувачем повітря наддуву
Робочий об’єм двигуна 726,2 куб. дюйма (11,9 л)
Діаметр і хід 5,11 дюйма x 5,91 дюйма (130 мм x 150 мм)
робочі цикли 4
Ємність масляної системи 12 галл. США (45,4 л)
ємність МОР 26,5 кварти США (25,1 л)
Напруга бортової мережі 12 В
Власна вага (порожній) 2 650 ф. (1 202 кг)
Тип палива КПГ / СПГ / ВПГ
подальша обробка Потрійний каталізатор (TWC)

номінальна потужність

Модель двигуна Заявлена ​​потужність (кВт) Піковий крутний момент, фут-фунт (Н • м) при об / хв. регульована швидкість
Магістральні вантажні автомобілі
ISX12 G 400 400 (298) 1450 (1966) при 1200 2100 об / хв
ISX12 G 385 385 (287) 1350 (1830) при 1200 2100 об / хв
ISX12 G 350 350 (261) 1450 (1966) при 1200 2100 об / хв
ISX12 G 330 330 (246) 1250 (1695) при 1200 2100 об / хв
ISX12 G 320 320 (239) 1150 (1559) при 1200 2100 об / хв
Сміттєвози
ISX12 G 350R 350 (261) 1350 (1830) при 1200 2100 об / хв
ISX12 G 350R 350 (261) 1450 (1966) при 1200 2100 об / хв
ISX12 G 330R 330 (246) 1250 (1695) при 1200 2100 об / хв
ISX12 G 320R 320 (239) 1150 (1559) при 1200 2100 об / хв