ISX15 для важких вантажівок (EPA 2010)
- Потужність: 400 - 600 л. с. / 298 - 447 кВт
- Крутильний момент: 1450 - 2050 фунт-фут / 1966 - 2779 Н · м
- Сертифікація: EPA 2010
Від двигуна Cummins ISX15 EPA 2010 можна очікувати чудових експлуатаційних характеристик і кращої в галузі паливної економічності. Кожен елемент був розроблений і виготовлений так, щоб оптимізувати продуктивність, надійність і довговічність двигуна при мінімальних експлуатаційних витратах в своєму класі. Потужність знаходиться в діапазоні 400-600 к.с. з максимальним піковим моментом 2050 фунт-фут.
Як же ми домоглися таких поліпшень і все одно змогли витримати жорсткі вимоги щодо викидів 2010? Рішення полягає в повністю інтегрованій системі. Всі рішення, від вдосконаленій технології уприскування палива, поліпшеною підсистеми EGR з охолодженням і турбокомпресора Cummins VGT ™, до перевіреної системи доочистки Cummins з технологією селективного каталітичного відновлення (SCR), були розроблені та виготовлені власними силами. Результатом стала повністю інтегрована система, яка дозволяє досягти практично нульових рівнів викидів без шкоди для характеристик двигуна.
І це всього лише деякі з особливостей ISX15. Двигун розрахований на чудову паливну економічність, продуктивність і надійність при мінімальному обсязі технічного обслуговування.
Все це доповнює найкраща служба підтримки в галузі.
Подумуєте над придбанням двигуна Cummins? Додаткову інформацію, в тому числі ціни і технічні дані, можна дізнатися у місцевого представника Cummins. Якщо вам необхідна допомога в пошуку представника, скористайтеся інструментом пошуку підрозділів продажів і обслуговування Cummins .
Технічні характеристики
заявлена потужність | 400-600 л. с. | 298-447 кВт |
Піковий крутний момент | 1450-2050 фунт-фут | 1966-2779 Н • м |
регульована швидкість | 2000-2100 об / хв | |
Крутний момент при включенні зчеплення | 1000 фунтів-фут | 1356 Н • м |
кількість циліндрів | 6 | |
Ємність масляної системи | 14 американських галонів | 52,9 літра |
маса системи | 3 186 фунтів | 1 445 кг |
Двигун (сухий) | 2 964 фунта | 1 344 кг |
Система подальшої обробки * | 222 фунта | 101 кг |
номінальна потужність
Модель двигуна | Заявлена потужність, кВт | Піковий крутний момент, фут-фунт (Н • м) при об / хв. |
ISX15 600 | 600 (447) | 2050 (2779) при 1200 |
ISX15 600 | 600 (447) | 1850 (2508) при 1200 |
ISX15 550 | 550 (410) | 2050 (2779) при 1200 |
ISX15 550 | 550 (410) | 1850 (2508) при 1200 |
ISX15 525 | 525 (392) | 1850 (2508) при 1200 |
ISX15 500 | 500 (373) | 1850 (2508) при 1200 |
ISX15 500 | 500 (373) | 1650 (2237) при 1200 |
ISX15 485 | 485 (362) | 1850 (2508) при 1200 |
ISX15 485 | 485 (362) | 1650 (2237) при 1200 |
ISX15 450 | 450 (336) | 1650 (2237) при 1100 |
ISX15 450 | 450 (336) | 1550 (2102) при 1100 |
ISX15 425 | 425 (317) | 1650 (2237) при 1100 |
ISX15 400 | 400 (298) | 1450 (1966) при 1100 |
Класи потужності двигунів з SmartTorque | ||
ISX15 500 ST | 500 (373) | 1650/1850 (2237/2508) @ 1200 |
ISX15 485 ST | 482 (362) | 1650/1850 (2237/2508) @ 1200 |
ISX15 450 ST | 450 (336) | 1550/1750 (2102/2373) @ 1100 |
ISX15 450 ST | 450 (336) | 1450/1650 (1966/2237) @ 1100 |
ISX15 425 ST | 425 (317) | 1550/1750 (2102/2373) @ 1100 |
ISX15 425 ST | 425 (317) | 1450/1650 (1966/2237) @ 1100 |
ISX15 400 ST | 400 (298) | 1550/1750 (2102/2373) @ 1100 |
ISX15 400 ST | 400 (298) | 1450/1650 (1966/2237) @ 1100 |
Класи потужності двигунів для спецтехніки | ||
ISX15 500V | 500 (373) | 1850 (2508) при 1200 |
ISX15 500V | 500 (373) | 1650 (2237) при 1200 |
ISX15 500V | 500 (373) | 1650 (2237) при 1200 |
ISX15 455V | 455 (339) | 1450 (1966) при 1200 |
ISX15 435V | 435 (325) | 1450 (1966) при 1100 |