Двигун L9N для еврогрузовіков і автобусів

- Потужність: 247 - 316 л. с. / 184 - 236 кВт
- Крутильний момент: 730 - 1000 фунт-фут / 990 - 1356 Н · м
- Сертифікація: Euro 6 - етап D
Двигун L9N – це ідеальний варіант двигуна на альтернативному паливі. Двигун має найвищу в галузі продуктивність і користується усіма перевагами повного згоряння недорогого природного газу, застосування якого не призводить до зниження потужності і крутного моменту. Двигун L9N – це модернізований варіант добре зарекомендував себе двигуна ISL G. Новий двигун відповідає останнім вимогам щодо викидів Euro 6 Phase D, при цьому в нього були внесені мінімальні зміни, що дозволило йому зберегти вражаючі крутний момент при низьких оборотах, перехідні характеристики і низький рівень шуму в автобусах і вантажівках.
Для двигуна L9N використовується такий же блок двигуна, що і для дизельного двигуна Cummins L9 – блок спідничні конструкції, що підвищує жорсткість і міцність конструкції. Конструкція двигуна значно подовжує термін служби поршневого кільця і підшипників, зменшує витрату охолоджуючої рідини і підвищує ефективність охолодження поршнів, що збільшує надійність і зносостійкість двигуна. Такі показники двигуна, як термін служби до ремонту і можливість ремонту ідентичні аналогічним показникам дизельних двигунів. Двигун L9N об’ємом 8,9 літра використовує передову Стехіометрична систему рециркуляції охолоджених відпрацьованих газів, яка дозволяє відповідати вимогам по наднизьким викидів. У системах рециркуляції відпрацьованих газів (EGR) з охолодженням точно дозоване кількість вихлопного газу проходить через охолоджувач, що знижує його температуру до змішування з паливом і нагнітається в циліндр повітрям. В результаті знижується температура згоряння і схильність до детонації, що сприяє зменшенню викидів і шуму. На сьогоднішній день технологія рециркуляції вихлопних газів з охолодженням реалізована на кілька мільйонів двигунів компанії Cummins, що підтверджує її ефективність на самих різних автотранспортних засобах.
Стехіометричне горіння – це ідеальний процес, при якому всі паливо і кисень витрачаються без залишку. Це означає, що у викидах двигуна відсутні незгоріле паливо і кисень. Поєднання цього процесу з технологією рециркуляції вихлопних газів з охолодженням дозволяє поліпшити щільність потужності і економію палива, завдяки чому нам вдалося створити високопродуктивний двигун на природному газі. У двигуні також передбачено використання більш простих і менш дорогих систем подальшої обробки викидів. У порівнянні з попередніми двигунами, що працюють на збідненої суміші і природному газі, крутний момент двигуна L9N на холостому ходу поліпшений більш ніж на 30%, а економія палива поліпшується на 5%.
Нормальна потужність
Діапазон потужності PS (кВт) | Номінальна частота обертання (об / хв) | Піковий крутний момент Н · м | сертифікація |
280 – 320 к.с. | 2200 | 1220 – 1356 Н • м | Euro Vi етап D |
209 – 239 кВт | 900 – 100 фунтів-фут |