QSF3.8 (Tier 4 Final / Stage IV)

  • Потужність: 74 - 130 л. с. / 55 - 97 кВт
  • Крутильний момент: 277 - 360 фунт-фут / 376 - 488 Н · м
  • Сертифікація: Tier 4 Final / Stage IV

У двигунах, розвиваючих від 74 к.с. до 130 к.с. (55-98 кВт), дуже складно домогтися близьконульових рівнів викидів без шкоди для потужності, інших характеристик або паливної економічності. Але саме це завдання змогли вирішити інженери Cummins в моделі QSF3.8 – при цьому вони уникнули необхідності додавати DPF в систему доочистки. При рівні потужності в 74 к.с., в конструкції QSF3.8 використаний простий, не вимагає ніякого обслуговування дизельний каталізатор окислення (DOC). DOC Cummins є проточное пристрій, що не вимагає видалення золи, що не мають датчиків або індикаторів в кабіні обладнання. Він менше, зручніше в установці і універсальніше з точки зору монтажу, ніж дизельні сажеві фільтри (DPF), які зазвичай застосовують в інших двигунах з потужністю менше 75 к.с. для досягнення близьконульових рівнів викиду.

У діапазоні 100-130 к.с., QSF3.8 оснащується дизельним каталізатором окислення і системою каталітичного відновлення (DOC-SCR), розробленими підрозділом Cummins Emission Solutions (CES). SCR Cummins забезпечує перетворення оксидів азоту (NOx) при більш низьких температурах вихлопу. Підрозділ CES виробило понад 1 млн. Систем SCR – жодна інша компанія не має такого досвіду роботи з цією технологією. Система SCR Cummins включає в себе трубку для декомпозиції, яка підвищує ефективність змішування водного розчину сечовини (DEF) до каталізатора. Крім того, для деяких випадків застосування QSF3.8 можна укомплектувати системою доочистки, заснованої тільки на SCR.

Ця технологія також дозволяє QSF3.8 зменшувати кількість охолоджених вихлопних газів, рециркулює через камеру згоряння, доводячи за рахунок цього потужність до рівня, недосяжного для інших двигунів об’ємом менше 4 л. При цьому він споживає не більше палива, ніж наш 3,3-літровий двигун, що відповідає вимогам Tier 4 Interim.

Повнофункціональні електронні системи управління і відповідні галузевим стандартам канали передачі даних полегшують інтеграцію електронної частини QSF3.8 з обладнанням, відстеження показників роботи і планове обслуговування двигуна. Наддувши з регулятором тиску від підрозділу Cummins Turbo Technologies відрізняється простою і довговічною конструкцією. Малі розміри і безліч варіантів доочистки полегшують проектувальникам завдання розміщення QSF3.8.

Обсяг технічного обслуговування мінімальний завдяки Сапун для вентиляції картера, що не потребує ніяких фільтруючих елементів, і очиснику повітря Direct Flow від Cummins Filtration, який утримує більше пилу і збільшує інтервал заміни фільтрів майже вдвічі в порівнянні з традиційними повітряочисниками. QSF3.8 відрізняється безпрецедентним поєднанням високої потужності, надійною технологією зниження викидів, низькими витратами на установку та експлуатацію. Ось чому ця модель ідеально підходить для орендованої техніки, для якої ключову роль відіграє надійність і зручність двигуна. Можна сказати, що цей двигун переопределяет значення компактних силових агрегатів для всієї галузі.

номінальна потужність

 

Модель двигуна Номінальна потужність
к.с. (кВт) при об / хв
Піковий крутний момент
фунт-фут (Н · м) при об / хв
всмоктування
QSF3.8 130 130 (97) при 2500 360 (488) при 1600 Наддувши з регулятором тиску і CAC
QSF3.8 120 120 (89) при 2500 360 (488) при 1600 Наддувши з регулятором тиску і CAC
QSF3.8 110 110 (82) при 2500 360 (488) при 1600 Наддувши з регулятором тиску і CAC
QSF3.8 74 74 (55) при 2500 258 (350) при 1500 Наддувши з регулятором тиску і CAC
QSF3.8 130 130 (97) за 2200 360 (488) при 1600 Наддувши з регулятором тиску і CAC
QSF3.8 120 120 (89) за 2200 360 (488) при 1600 Наддувши з регулятором тиску і CAC
QSF3.8 100 100 (75) за 2200 306 (415) при 1600 Наддувши з регулятором тиску і CAC
QSF3.8 74 74 (55) за 2200 258 (350) при 1500 Наддувши з регулятором тиску і CAC